Fiskars Finland Oy Ab


 

....Fiskarsin messuosastoa lähdimme suunnittelemaan hyvissä ajoin yhdessä heidän oman suunnittelijansa kanssa. Osaston tuli henkiä hotellin vastaanottoaulan viihtyisää ja ylellistä ilmapiiriä. Sieltä tuli löytyä vastaanottotiski, pitkä tuotetaso sekä taustavalaistu vitriini, joiden suunnitteluun ja toteutukseen saimme vapaat kädet. Sävymaailmaksi valittiin kahden eri harmaan, messingin, koivun ja valkoisen yhdistelmä, jota väritti Iittalan uusi smaragdinvihreä. Osastolla esitelty uusi tuotesarja yhdessä muiden ajankohtaisten tuoteryhmien kanssa poimittiin esiin kohde- ja taustavalaistuksella.  Tavoitteeksi asetettu kutsuva kokonaisuus herättikin laajaa kiinnostusta ja toi näin esille Fiskars yritysmyynnin monipuolista tuotevalikoimaa. ..Planning of the Fiskars trade show stand was started early, together with their own designer. The goal was a stand reflecting the pleasant and luxurious atmosphere of a hotel reception area. The solution should incorporate a reception desk, a long display table and a backlit showcase – we had free hands to design these. We selected a colour scale including two shades of grey, brass, birchwood and white, accentuated by the new emerald green of Iittala. The new product series exhibited, together with other actual product groups, were highlighted by using spotlights and back-lit solutions. The goal to create an attractive ambience was successfully reached and the Fiskars stand enjoyed wide attention, thus presenting the versatile product line of Fiskars business sales. ....