Hammasväline Oy


 

....Kolmen messuosaston yhdistelmä kahdessa eri hallissa antoi lähtökohdan Hammasvälineen yhtenäisen messuilmeen suunnittelulle. Päätimme valita tunnusväreistä vihreän ja valkoisen ja käyttää niitä mahdollisimman paljon osastojen eri pinnoilla. Yhdistimme myös kaksi toisiaan lähellä olevaa osastoa käytävän yli menevällä matotuksella. Hammasvälineen monipuolinen laite- ja tarvikevalikoima sai näin taustakseen eheän ja yhtenäisen kokonaisuuden. Tänä vuonna stailasimme myös galleriakäytävällä olevan Wine Cornerin Hammasvälineen yritysilmeen mukaiseksi. Toteutimme tilan suureen lasiseinään teippaukset huurrekalvolla, sisälle teimme logoseinän ja valitsimme tilan tehostevalaistuksen väriksi vihreän. ..The combination of three individual exhibition stands in two different exhibition halls created the need to design a united visual solution for Hammasväline. We decided to use green and white corporate colours and introduce them as much as possible on the different surfaces. We also combined two of the stands, located opposite to each other, with a carpeting across the aisle. Thus, the versatile equipment- and accessory range of Hammasväline was presented in a clear, unified ambiance. This year we also restyled the Wine Corner at the gallery aisle to match Hammasväline corporate image. The large glass wall was decorated with frosted foil, and the interieur showed a wall  with Hammasväline logo. For the effect lightning of this space we chose green. ....