Hammasväline Oy


 

....Kahden messuosaston yhdistäminen yhdeksi suuremmaksi osastoksi antaa raamit Hammasvälineen vuotuiselle esiintymiselle marraskuun Hammaslääkäripäivillä. Tontteja yhdistää limen vihreä matto ja ylhäällä kulkeva Hammasväline-banneri. Tänä vuonna toimme osastolle runsaasti AV-tekniikkaa näyttöjen, valojen, efektien ja äänentoiston muodossa. Perinteisten viestipintojen lisäksi käytimme myös taustavalaistuja pintoja päämiesten grafiikoille. Näin tuhansien myyntiartikkeleiden Hammasväline sai taas arvoisensa ja mielenkiintoisen brändiympäristön Hammaslääkäripäivien kuhinan keskellä. ..The combination of three individual exhibition stands in two different exhibition halls created the need to design a united visual solution for Hammasväline. We decided to use green and white corporate colours and introduce them as much as possible on the different surfaces. We also combined two of the stands, located opposite to each other, with a carpeting across the aisle. Thus, the versatile equipment- and accessory range of Hammasväline was presented in a clear, unified ambiance. This year we also restyled the Wine Corner at the gallery aisle to match Hammasväline corporate image. The large glass wall was decorated with frosted foil, and the interieur showed a wall  with Hammasväline logo. For the effect lightning of this space we chose green. ....